Job 29 van 81


Report this listing

Solliciteren



Tijdelijke HR Assistant


Functie

Deze klant is centraal gelegen te Mechelen-Noord en gehuisvest in een prachtig, modern gebouw. Je komt terecht in een organisatie die fier is op haar producten en daarom sterk inzet op interne opleidingen. Zo blijven hun werknemers steeds geïnformeerd. Ben je op zoek naar een functie binnen een organisatie waarin er doorgroeimogelijkheden bestaan? Dan ben je hier aan het juiste adres!


Jobomschrijving

Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging binnen HR? Deze organisatie gelegen in Mechelen kijkt uit naar een tijdelijke HR  Assistant tot zeker eind 2024. Verlenging of mogelijkheid tot een vastcontract wordt niet uigesloten. Interessant? Solliciteer meteen! Een greep uit jouw takenpakket:

  • Je ondersteunt van A tot Z van het rekruteringsproces
  • Je onderhoudt de relaties met selectie en uitzendkantoren
  • Je bent verantwoordelijk voor de onboarding van nieuwe werknemers
  • Je neemt Talentmanagement en het opleidingsplan voor jouw rekening
  • Je staat in voor het opvolgen van verschillende dossiers
  • Je past de sociale wetgeving toe
  • Je ondersteunt bij verschillende HR Projecten

Jouw profiel

.

Aanbod

Deze organisatie biedt een tijdelijke opdracht tot eind 2024 aan. Verlenging of mogelijkheid tot een vastcontract wordt niet uigesloten. Daarnaast krijg je ook een aantrekkelijk salaris en volgende voordelen:
  • Maaltijdcheques
  • Hospitalisatieverzekering
  • Fietsvergoeding
Je werkt 39u/week en start je dag om 8u15 tot 16u45; Op vrijdag begin je om 16u aan je weekend. Je geniet daarnaast ook van 20 dagen vakantie en 6 ADV dagen.  Deze functie kan je fulltime beoefenen.

Solliciteren